every second is an opportunity to happiness, grab it, and don´t let it slip away

Alla inlägg under maj 2011

Av mikaela - 13 maj 2011 13:22

börjar nog få lite resfeber tror jag.. får panik när jag ska packa, alltid lika . haha.. om jag glömt något, och allt sånt. men åker ju inte förrens på söndag så hinner nog komma ihåg allt :) planet går 17.20, så jag tar tåget direkt till arlanda och möter upp moster där :) hih. som jag längtar, att det blev av.. det är ju hur kul som helst :)

såg ut att bli fin fint väder hela vecka med, så det är ju bra. hoppas bara att det är bad vänlig temperatur i havet och polen. sist jag var där i maj var det svinkallt. haha


ne nu ska jag göra mig klar och fara till jobbet!


ha det bra alla, för det tänker jag ha.


hejpa <3

Av mikaela - 9 maj 2011 22:36

ännu en dag till ända.

när jag hade ätit frulle idag så cyklade jag hem till päronen och slängde mig i en solstol. synd bara att man inte har nån ro att ligga still så länge. sen tvättade jag lite som jag ska ha med i helgen. Nu på kvällen så har jag mamma å pappa varit ute på gården och grejat, rensat rabatter, grusgångar, startat dammen och massa kuligt :) nu sen jag kom hem har jag gjort en stor laddning med kasslergryta och ris. vart fyra matlådor, perfekt att frysa in :D

nu h ar jag tryckt i mig varma mackor med tonfiskröra på, så himmelskt gott. vet att man inte ska äta så här dags, men har frejat så jag vart hungrig :)

Tonfisk röran gör du genom att blanda en burk tonfisk med hackad purjo, salt, peppat, majonnäs å creme fraiche :) ha oxå på en tomatskiva innan osten, på mackan :D


lär bara säga att helgen var mkt bra. fredagen började lugnt, sen vart det hockey vid rickard, med massa boys, och slutade med en rolig fylla med underbart folk, speciellt en, haha. tänk om han kunde vara sådär i nyktert tillstånd, då du :D gullunge.

och i lördags var det en soft dag vid mamma å pappa i det fina vädret. på kvällen kollade vi på film, sen ringde killarna, så var bara att hänga med på halvan, vart ju en lugn kväll, men kul ändå :)


förresten, idag bokade vi hotell i alanya oxå, så nu lär jag packa. haha. åker på söndag. längtar så det är sjukt.. :D


Här kommer lite bilder från de tidigare alanyaresorna. blir ju 5:e ggn nu :) haha

           

Av mikaela - 2 maj 2011 22:52

hihi.. snart kanske man får träffa mirre å mattes lilla skatt ;D <3 längtar såå..


haha, lite tidigt ute, men vad händer i helgen gott folk? hör av er om ni vill leka, för jag blir ledig på fredag ..

har börjat i synarbänken på jobbet, vart själv idag efter kl:18.00, för första gången, men det gick ju bra. fast jag hade inte så svåra band iof, men skönt med lätt i början :)


ne nu ska jag sussa . tvätt och städning i morgon förmiddag, sen kommer bästa mamma hit på lunch innan jag ska ut på en sista eftermiddag, undra vad jag ska bjussa på, får bli nå ganska enkelt men gott .. ?!


puss kram

mmm

Av mikaela - 1 maj 2011 21:31

sitter och mölar lite chips :)

usch, har nog aldrig kännt mig så ensam som dessa dagar jag varit sjuk. blää.

tur mamma och pappa hämtade mig igår kväll. vi åkte lite bil, kollade på lite brasor runt om i byarna :)


ska väl jobba i morgon tänkte jag, får se hur det går. är helt slut, höll på och kolade vippen när jag skulle ner i källaren å kolla tvättiden. haha


sitter och hoppas och hoppas, på tisdag blir det klart om vi ska till alanya den 14, eller 15 maj . hihi


men vafan, kollar på DET BLIR BÄTTRE, på trean, haha. hur fan kan dom trycka in så jävla mkt reklam, mongon!!


ne hä bli håå..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


MIKAELA LINNEA KARLSTRÖM! Följ mina knasiga funderingar och min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards