every second is an opportunity to happiness, grab it, and don´t let it slip away

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

hallå

Av mikaela - 17 april 2012 15:41

Sitter och poppar musik här som vanligt :) moster är en riktig poppare, radion är alltid på, lite som min vän Sara ;)

Vi har precis kommit hem från massa ärenden. Var till verkstaden å fixade med bilen, sen tvättade vi och städade den, eftersom någon snubbe ska köpa den i morgon, så det blir att åka t bana å buss sen. hehe.

Sen har vi handlat lite, och lunchat på stan, jädrans god sallad, med Tandorikyckling, fetaost, sallad, tomat, gurka, paprika .. muma fillibabba :)

Sedan har vi hunnit med att fixa med massa tvätt och lite annat. Nu ska vi hinka lite kaffe!

Moster ska iväg på biljard ikväll . Men jag har valt att stanna här i lägenheten eftersom jag vill se matchen mellan Brynäs- Skellefteå ist :) hatar brynäs, men i detta läge hoppas jag dom vinner !


På tal om musik, tänk om vi hade så bra radiokanaler hemma i dalarna som dom har här, sjukt bra ju :) men men ..

Ska försöka kolla lite mer på utbildningar nu, hoppas man hitta ngt roligt till hösten! eller efter jul, kanske är försent att söka vissa utbildningar redan. får kolla ..


Hörs. Hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela - 14 oktober 2013 21:09

ofattbart, sorgligt, orättvist .. ja allt!! R.I.P älskade Johannes .. Tänker tillbaka på allt kul vi gjort, alla galna fester, åkturer i din sportbil, där det spelades ociana hela förra sommaren! Förra sommaren var magisk, tänk allt kul vi gjorde, vi...

oj

Av mikaela - 24 september 2012 22:54

hade nästan glömt bort att jag ens har ne blogg. Är ju instagram som man använder nu för tiden. Satt och läste igenom lite inlägg och konstaterade att även fast denna tråkiga sommar har regnat bort, så har den gått fruktansvärt fort, för fort nästa...

Av mikaela - 28 maj 2012 18:15

Var helt säker på att det var tisdag idag, men det är ju för tusan bara måndag! haha, blir alldeles dagvild av att vara ledig varje dag.   Sitter hemma vid Tiina och är kattvakt till hennes kattunge, den är så sällskapssjuk och go :) Hon hängde i...

Av mikaela - 9 maj 2012 22:19

Har haft ännu en bra dag med lovely sällskap :) Efter lunchen så drog jag å Sara till stan, jag var till doktorn. Efter det stannade vi till vid Jocke å Janina och fick lite fika :) Sedan övertalade vi Janina att följa med oss. Vi drog till skedvi ...

Av mikaela - 19 april 2012 21:40

till brynäs, blä, men man får väl säga grattis då! Sandra var nyss här å kollade matchen, vi gjorde negerbollar :/ jag som ska hålla igen på sånt i veckorna.. jaja! suck .. Trevligt å träffa bruden iaf, händer ju lite för sällan nu för tiden tycker...

Presentation


MIKAELA LINNEA KARLSTRÖM! Följ mina knasiga funderingar och min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards