every second is an opportunity to happiness, grab it, and don´t let it slip away

Alla inlägg under juni 2011

Av mikaela - 26 juni 2011 22:34

jahapp, då var man 22 bast då.. känns ju inte så värst annorlunda! hade släkten här på fika idag, och det var trevligt. vi fick faktiskt plats allihopa :) sen har jag och mamma grillat hemma vid dom, killarna fiskade så det vart tjejmiddag :D nu ligger jag här å tycker synd om mig själv igen! febern har stigit så ska snart försöka sova..

I morgon blir det att tala ett allvarligt snack med dom på företagshälsovården, och doktorn om det skulle behövas!! nu får det vara slut med sjukdomar...


natti natti!

Av mikaela - 19 juni 2011 23:20

oj så lång tid det gått sen jag skrev sist. igen. men har inte haft någon li

ust alls, och det har jag väl inte nu heller. men tänkte bara säga att bloggen finns kvar iaf, så bloggar jag när jag får lust å ork.

Ligger å ser på tv nu, ska väl snart snarka lite.

Mamma var till borlänge å böt färg till mig idag. hon var där igår å köpte en lila till hallen, men den var för extrem, så nu blir det typ lia som förut, ljus beige. neutralt å bra. sen köpte hon en matta till mig, en beige. haha. hela mitt liv är typ beige. vet inte varför, det är ju en tråkig färg. men det är nog bara för att det passar till alla andra färger. vägrar köpa nåt svart. haha.. sen finns de nå utförsäljningsställe med massa kläder, i arkhyttan. så mamma kom med ett par vita lee jeans, 40 kr. sen en soft "shell"? vet ej vad det heter, jacka för 100 kr, å ett påslakansett för 30 kr. så nu har jag två av det, perfekt tills jag får fingrarna ur å köper en dubbelsäng!

När jag blir piggare så ska jag måla hallen så det är klart. kan ju inte ha spackelfläckar där hela livet. haha.

Nu när jag varit hemma å varit dålig ett par dagar har jag haft lite tråkigt på dagarna, så har bakat biskvier för första ggn, inte alls svårt ju. :) ne nu börjar febern komma, så jag ska ta en kall dusch sen försöka sova. usch, hatar att sova med feber, ända sedan jag var liten har jag haft samma jävla röm när jag är sjuk. allt blir större å större å kommer närmre å närmre. blä. haha


här kommer nån bild från den urhärliga semestern i alanya :)


           

Presentation


MIKAELA LINNEA KARLSTRÖM! Följ mina knasiga funderingar och min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards