every second is an opportunity to happiness, grab it, and don´t let it slip away

Direktlänk till inlägg 24 september 2012

oj

Av mikaela - 24 september 2012 22:54

hade nästan glömt bort att jag ens har ne blogg. Är ju instagram som man använder nu för tiden.

Satt och läste igenom lite inlägg och konstaterade att även fast denna tråkiga sommar har regnat bort, så har den gått fruktansvärt fort, för fort nästan . Kändes som det var nyss allting .. men men, livet rullar på ..


Ska inte skriva en massa strunt här nu, eftersom jag inte skrivit på så länge så är det vä ingen som läser längre!


Nu ska jag kolla klart på Wedding krachers, sen sussa. i morgon ska jag till mirre å Isak på förmidagen, sen efter lunch ska jag köra mamma till lasarettet, så meddans hon är där passar jag på att hälsa på kusin emma, lär ju känna på hennes mage lite och se hur stor hon blivit :)


ne, som sagt, kolla klart filmen, sen gå å drömma lite ;D

tja!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela - 14 oktober 2013 21:09

ofattbart, sorgligt, orättvist .. ja allt!! R.I.P älskade Johannes .. Tänker tillbaka på allt kul vi gjort, alla galna fester, åkturer i din sportbil, där det spelades ociana hela förra sommaren! Förra sommaren var magisk, tänk allt kul vi gjorde, vi...

Av mikaela - 28 maj 2012 18:15

Var helt säker på att det var tisdag idag, men det är ju för tusan bara måndag! haha, blir alldeles dagvild av att vara ledig varje dag.   Sitter hemma vid Tiina och är kattvakt till hennes kattunge, den är så sällskapssjuk och go :) Hon hängde i...

Av mikaela - 9 maj 2012 22:19

Har haft ännu en bra dag med lovely sällskap :) Efter lunchen så drog jag å Sara till stan, jag var till doktorn. Efter det stannade vi till vid Jocke å Janina och fick lite fika :) Sedan övertalade vi Janina att följa med oss. Vi drog till skedvi ...

Av mikaela - 19 april 2012 21:40

till brynäs, blä, men man får väl säga grattis då! Sandra var nyss här å kollade matchen, vi gjorde negerbollar :/ jag som ska hålla igen på sånt i veckorna.. jaja! suck .. Trevligt å träffa bruden iaf, händer ju lite för sällan nu för tiden tycker...

Av mikaela - 17 april 2012 15:41

Sitter och poppar musik här som vanligt :) moster är en riktig poppare, radion är alltid på, lite som min vän Sara ;) Vi har precis kommit hem från massa ärenden. Var till verkstaden å fixade med bilen, sen tvättade vi och städade den, eftersom någ...

Presentation


MIKAELA LINNEA KARLSTRÖM! Följ mina knasiga funderingar och min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards