every second is an opportunity to happiness, grab it, and don´t let it slip away

Alla inlägg under december 2011

Av mikaela - 27 december 2011 00:38

sitter hemma i soffan och tittar på jvm på tv .

Har sovit bort halva dagen idag, eftersom det var utgång å fest igår. Mkt trevligt var det :) Sen så har Lilian, Emil,Nina,Ari,Timo och Heather varit hemma vid mamma å pappa på källen och ätit julmat. mkt trevligt :) sen innan jag åkte hem så kikade vi på fopp dokumentären, vilken legend, vart helt rörd ju!


Julen i övrigt har varit helmysig, ett litet minus till min dumma förkylning som tog vid på julaftonens morgon . men men .. Fick många fina klappar :) man hade varit snäll i år igen! <3


Nu ser man fram emot nyår, får se vad man hittar på då. tror vi ska vara några stycken som ska laga lite middag å ha det trevligt. och dricka gott, om jag får ledigt från jobbet, ingen höjdare att jobba förmiddag dagen efter annars ..

Nu jobbar man ju bara 11 skift till, innan man blir arbetsbefriad till den 20:e april. skönt, men ändå inte! får se om jag åker över till timo och heather i USA, skulle vara såå kul :)

whatever . annars är allt sig likt iaf, man funderar ju mkt på allt skit som hänt, men man lär fan släppa det där nu, och gå vidare ist .. man måste försöka vara stark!! :(

ne nu ska jag banne mig gå och sova lite, så man är människa i morgon! blir nog att ta en sväng upp till fam englund/holstikko i mogon om dom är hemma. vill ju träffa deras nya familjemedlem, och såklart träffa alla andra med :)

HMM, skriver ju inte så ofta, så undra om jag ens har några läsare, skit samma annars, då får jag ju skriva av mig iaf, dagbok!


kram hej!

Av mikaela - 22 december 2011 23:26

ville bara önska alla goa en riktigt god jul!

Presentation


MIKAELA LINNEA KARLSTRÖM! Följ mina knasiga funderingar och min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards