every second is an opportunity to happiness, grab it, and don´t let it slip away

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

vilken bra dag

Av mikaela - 9 maj 2012 22:19

Har haft ännu en bra dag med lovely sällskap :)

Efter lunchen så drog jag å Sara till stan, jag var till doktorn. Efter det stannade vi till vid Jocke å Janina och fick lite fika :) Sedan övertalade vi Janina att följa med oss. Vi drog till skedvi där jag toppade håtet så att det går att borsta igen :) och tog hål i öronen. Har ju haft hål förut men det har aldrig läkt. Men nu provar jag en sista gång och hoppas det blir bra denna gång.

Vi brummade sedan vidare till Falun och Plantagen. Jag fick med mig två pelargoner till köket, ett litet prydnadshjärta, en ljuslykta och lite fröer hem. Vi var även in på Rusta där jag köpte en rosa plastmatta till balkongen, en hallmatta, en liten köksmatta, stolsdynor till balkongen och lite ljus :) Mkt nöjd!

När vi kom tillbaka till stan så beställde vi hem pizza, mmm, var så länge sedan jag fick äta en glutenfri pizza. Efter lite kaffe och snack så for vi hemåt. Vart en heldag med andra ord, vilket var riktigt trevligt.


Har fixat lite med mina inköp nu sen vi kom hem, och nu sitter jag och ser på hockey vm :)

Ett stort tack till älskade Tiina oxå, som lånade ut sin lilla bil till mig idag.. <3


Hoppas på fint väder i helgen. Om det blir fint så ska jag och mamma plocka ihop massa saker vi inte behöver, och dra till borlänge och sälja det på bakluckeloppis :) Och jag vill nog även ta en tur till hedemora marknad med Tiina å Moa. Måste även måla klart och sätta upp det andra solskyddet på balkongen, det kommer bli asbra!

Kan nog även bli bli Abbes och hockey vm på fredag. Sverige-Ryssland kan man ju inte missa. Så jag ser fram emot helgen :)


Känns så bra just nu, med allt faktiskt. Dom senaste veckorna har varit helbra. Umgåtts med underbara vänner och gjort roliga saker, det gillar vi skarpt, mer sånt hoppas vi på :D

Har fått flera dagars dos av bästa Sara nu oxå vilket har varit kanon, annars så träffas vi bara en snabbis här eller där.. Tack vännen för att du finns. Och tack till alla andra underbara människor som förgyller mitt liv just nu <3


puss hej leverpastej!


 

 

 

 
 
Ingen bild

tiiina

11 maj 2012 20:53

jo vasse go, du vet att jg ställer upp , ba å fråga...

 
Gittan

Gittan

14 maj 2012 16:22

<3

http://sarise.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela - 14 oktober 2013 21:09

ofattbart, sorgligt, orättvist .. ja allt!! R.I.P älskade Johannes .. Tänker tillbaka på allt kul vi gjort, alla galna fester, åkturer i din sportbil, där det spelades ociana hela förra sommaren! Förra sommaren var magisk, tänk allt kul vi gjorde, vi...

oj

Av mikaela - 24 september 2012 22:54

hade nästan glömt bort att jag ens har ne blogg. Är ju instagram som man använder nu för tiden. Satt och läste igenom lite inlägg och konstaterade att även fast denna tråkiga sommar har regnat bort, så har den gått fruktansvärt fort, för fort nästa...

Av mikaela - 28 maj 2012 18:15

Var helt säker på att det var tisdag idag, men det är ju för tusan bara måndag! haha, blir alldeles dagvild av att vara ledig varje dag.   Sitter hemma vid Tiina och är kattvakt till hennes kattunge, den är så sällskapssjuk och go :) Hon hängde i...

Av mikaela - 19 april 2012 21:40

till brynäs, blä, men man får väl säga grattis då! Sandra var nyss här å kollade matchen, vi gjorde negerbollar :/ jag som ska hålla igen på sånt i veckorna.. jaja! suck .. Trevligt å träffa bruden iaf, händer ju lite för sällan nu för tiden tycker...

Av mikaela - 17 april 2012 15:41

Sitter och poppar musik här som vanligt :) moster är en riktig poppare, radion är alltid på, lite som min vän Sara ;) Vi har precis kommit hem från massa ärenden. Var till verkstaden å fixade med bilen, sen tvättade vi och städade den, eftersom någ...

Presentation


MIKAELA LINNEA KARLSTRÖM! Följ mina knasiga funderingar och min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards