every second is an opportunity to happiness, grab it, and don´t let it slip away

Direktlänk till inlägg 9 april 2012

påsken är över

Av mikaela - 9 april 2012 19:21

inge mera janssons å sill för denna gång :(


Helgen har varit mer än bra. I torsdags så bjöd bästa Tiina på mat, och sedan vart det bastu med richard, tim och niklas. Efter det satt vi vid richard och drack. vi som skulle ta det lugnt. haha, kom väl inte i säng förrän 6 på morgonen, aja..

I fredags vart det balkonghäng och massa musik och någon cider på dagen med Richard. Senare kom charlie och tim oxå, vi grillade och drack lite, och gick sedan över till macke, där det vart party all night long även denna kväll :) mkt trevligt var även denna kväll.

Lördagen vart en seeeeg dag, med bland annat påskmat vid mamma och pappa, mums! sen på kvällen så kollade jag och Richard på lite filmer i brist på annat.

Igår vart det en heldag ute vid mamma och pappa med lite trädgårdsfix, och promenad i skogen med vilddjuren. Hann även med en visit vid bästa mirre, matte och isak. Matte bjöd på fika, mums så gott det var :) Och efter en promenad på kvällskvisten kom Tim, Richard och Patrik hit och spelade bingolotto. Vi hade tillsammans 9 förbannade lotter, men vann inte ett skit, inte ens en liten ny lott. haha :/ men vart ju en trevlig kväll iaf, huvudsaken det!


Idag har jag haft en sån där typisk tråkig "söndag" på en måndag, eller söndag, eller vad fan det är för dag. haha. en röd dag iaf! Tvättat, åkt bil, trackat mamma och pappa med min tristess, åkt lite till bil, klippt pappa :) och nyss fick jag mitt livs hjärnsläpp och gick ut och joggade. haha. inte så smart med tanke på hur mina benhinnor redan mår. jaja. Vart då helt död efter några meter, men men , lär ju bli bättre om jag gör om det, och orkar fortsätta :) hehe.

Nu lär jag kolla till min äggstanning/omelett i ugnen och göra en svampstuvning till den. Sen blir det soffan resten av kvällen.


ha en bra kväll alla mina fina, och tack alla ni som gjort denna helgen till den bästa på mkt mkt länge

<3

 
 
Gittan

Gittan

9 april 2012 22:15

Puss & kram <3

http://sarise.blogg.se

 
Ingen bild

mamma 2

10 april 2012 18:53

vad kul att du har haft en bra helg. tack sj.. det var riktigt trevligt i torsdags. det är bara å hålla i joggingen så går det lättare med tiden...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela - 14 oktober 2013 21:09

ofattbart, sorgligt, orättvist .. ja allt!! R.I.P älskade Johannes .. Tänker tillbaka på allt kul vi gjort, alla galna fester, åkturer i din sportbil, där det spelades ociana hela förra sommaren! Förra sommaren var magisk, tänk allt kul vi gjorde, vi...

oj

Av mikaela - 24 september 2012 22:54

hade nästan glömt bort att jag ens har ne blogg. Är ju instagram som man använder nu för tiden. Satt och läste igenom lite inlägg och konstaterade att även fast denna tråkiga sommar har regnat bort, så har den gått fruktansvärt fort, för fort nästa...

Av mikaela - 28 maj 2012 18:15

Var helt säker på att det var tisdag idag, men det är ju för tusan bara måndag! haha, blir alldeles dagvild av att vara ledig varje dag.   Sitter hemma vid Tiina och är kattvakt till hennes kattunge, den är så sällskapssjuk och go :) Hon hängde i...

Av mikaela - 9 maj 2012 22:19

Har haft ännu en bra dag med lovely sällskap :) Efter lunchen så drog jag å Sara till stan, jag var till doktorn. Efter det stannade vi till vid Jocke å Janina och fick lite fika :) Sedan övertalade vi Janina att följa med oss. Vi drog till skedvi ...

Av mikaela - 19 april 2012 21:40

till brynäs, blä, men man får väl säga grattis då! Sandra var nyss här å kollade matchen, vi gjorde negerbollar :/ jag som ska hålla igen på sånt i veckorna.. jaja! suck .. Trevligt å träffa bruden iaf, händer ju lite för sällan nu för tiden tycker...

Presentation


MIKAELA LINNEA KARLSTRÖM! Följ mina knasiga funderingar och min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards