every second is an opportunity to happiness, grab it, and don´t let it slip away

Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

måndag

Av mikaela - 19 mars 2012 22:10

hmm, leksand förlorade mot djurgården, inte bra . Satt vid tiina å lyssnade på matchen på radion, hehe . lite spännande var det ju iaf. Fick mat där oxå, som alltid så är hon världens snällaste å bjuder :) Vi åt ungkarlsmat, pommes, med lök, ketcup, och dressing. haha :)


I förmiddags så var jag hem till morbror så han fick ta bilder och lägga ut min bil på blocket, skönt att ha det gjort! :) hoppas ngn vill ha den bara.

Sen har jag väl inte gjort så mkt. hade massor planerat men tappade suget.

Är lite nere igen känns det som, verkar gå i vågor från dag tll dag. Många saker som sitter å gnuggar i min hjärna och gör mig tokig .. Men men. that´s life i guess.

Hörde från kusin idag att det är bra is på sjön, så i morgon tänker jag damma av grillorna och ta mig en sväng, känner redan hur fruktansvärt ont i fossingarna jag kommer ha så fort jag knyter på mig dom. haha. Så det får bli morgondagens motion..

Skulle vilja börja prova att ta mig en springtur, men eftersom man inte väger som man borde, så kommer nog mina knän gå av om jag ger mig ut på något sådant. :( suck.


Har suttit å kikat på massa resor nu i några dagar, så finns det någon bra, så drar jag och mackan iväg en vecka och njuter av att ligga vid poolen med en drink i handen och förhoppningsvis få iaf lite färg :)


ne, kolla lite resor igen innan det är sängdax.

kram hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela - 14 oktober 2013 21:09

ofattbart, sorgligt, orättvist .. ja allt!! R.I.P älskade Johannes .. Tänker tillbaka på allt kul vi gjort, alla galna fester, åkturer i din sportbil, där det spelades ociana hela förra sommaren! Förra sommaren var magisk, tänk allt kul vi gjorde, vi...

oj

Av mikaela - 24 september 2012 22:54

hade nästan glömt bort att jag ens har ne blogg. Är ju instagram som man använder nu för tiden. Satt och läste igenom lite inlägg och konstaterade att även fast denna tråkiga sommar har regnat bort, så har den gått fruktansvärt fort, för fort nästa...

Av mikaela - 28 maj 2012 18:15

Var helt säker på att det var tisdag idag, men det är ju för tusan bara måndag! haha, blir alldeles dagvild av att vara ledig varje dag.   Sitter hemma vid Tiina och är kattvakt till hennes kattunge, den är så sällskapssjuk och go :) Hon hängde i...

Av mikaela - 9 maj 2012 22:19

Har haft ännu en bra dag med lovely sällskap :) Efter lunchen så drog jag å Sara till stan, jag var till doktorn. Efter det stannade vi till vid Jocke å Janina och fick lite fika :) Sedan övertalade vi Janina att följa med oss. Vi drog till skedvi ...

Av mikaela - 19 april 2012 21:40

till brynäs, blä, men man får väl säga grattis då! Sandra var nyss här å kollade matchen, vi gjorde negerbollar :/ jag som ska hålla igen på sånt i veckorna.. jaja! suck .. Trevligt å träffa bruden iaf, händer ju lite för sällan nu för tiden tycker...

Presentation


MIKAELA LINNEA KARLSTRÖM! Följ mina knasiga funderingar och min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards