every second is an opportunity to happiness, grab it, and don´t let it slip away

Alla inlägg under november 2011

Av mikaela - 21 november 2011 22:26

todeloo. år å dar sedan jag skrev, men det är fan tråkigt . haha.

Idag har jag haft tvättdag, samtidigt som jag varit vid mamma å strykit alla hennes julgardiner, å satt upp dom, gissa om hon vart glad när hon kom hem från jobbet :) som tack så stannade jag på lite mat :) älskar att hjälpa till.

Har även hjälpt mirre med strykningen av hennes julgardiner tidigare i veckan. och Tiinas :) jag kan om jag vill.

Hann även ut i skogen å hämtade hem lite tallris som jag satt i mina balkonglådor, så ska slänga i belysning där till helgen, kommer nog bli fint!

I morgon ska jag nog stryka klart mina gardiner oxå, vet att jag är tidig men skönt om allt är klart till helgen, då massa annat är inplanerat så därmed hinner jag inte fixa det då .

På fredag jobbar jag fm, sen tänkte jag kolla på alagets match, å på lördag ska jag jobba fm, och efter det är vi några som ska hitta på massa kul med tiina som blir hela 30 år :) och på söndagen mår man nog som man förtjänar, men som tur är så får man glutenfri smörgåstårta vid just Tiina då, längtar .. haha

Den sista tiden har bestått av mkt väntan, på både det ena och det andra . Får hoppas att allt blir som planerat, om det blir så, så hämtar jag min besökare på arlanda nästa fredag. kommer bli en annorlunda upplevelse att vara två här hemma, och allt vad det innebär . men det ska nog gå bra. :) får se hur långvarigt det blir . Kul å komma å bo i våran lilla håla liksom. haha ;)

Usch, den sista tiden så har jag vaknat mitt i nätterna med värsta panikångesten, å sen går jag runt hela dagarna med klump i magen å mår konstigt, fattar inte varför, är ju inget jag behöver oroa mig över . är väl besöket som jag oroar mig över oxå, men hur farligt kan det bli? haha .. får försöka komma på vad det är som gör att jag mår konstigt .

Tur jag har mina fina vänner iaf, utan dom vet jag inte vad jag skulle ta mig till, ni är bäst <3


Ne nu ska jag sova. Måste försöka komma upp i tid i morgon. ska även till lasarettet med mamma å pappa . sen blir det nog en liten tripp på stan innan vi åker hem :)


hejpa ..

Presentation


MIKAELA LINNEA KARLSTRÖM! Följ mina knasiga funderingar och min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards