every second is an opportunity to happiness, grab it, and don´t let it slip away

Alla inlägg under september 2011

Av mikaela - 26 september 2011 00:29

ligger och myser i min nya säng med datorn i knät. kan tyvärr inte säga såhär direkt om den är skön, för har ganska ont i ryggen efter allt JÄVLA bärande denna helg, haha. men lägger ut en bild på den sen.

Helgen har bestått av utgång i fredags med goa vänner. Tror det är något lurt med halvan faktiskt, för kan inte förstå hur jag alltid lyckas bli så jäkla full när jag är där . haha.


Och med tanke på hur onykter jag var, så förstår ni att gårdagen spenderades mestadels i sängen, klev upp vid 17, när bästa sandra hämtade flottmat till oss. Så efter lite svullande vart man människa igen. Och det var då jag kom jag på den dumma idén, att eftersom en ny säng skulle inhandlas idag så äre ganska bra att den gamla åker upp på vinden, så efter några timmar av slit, skrattande, å kånkande så hade vi burit upp fanskapet i förrådet. haha. När jag flyttar så blire nog att slänga ut den från fönstret, för jag tänker då INTE bära ner den igen. haha..


I morse drog vi iaf iväg till ikea å handlade en ny säng till mig, inte lätt att bestämma vilken man skulle ha, men fick bestämma mig iaf.. blir nog bra.

Köpte även lite annat smått å gott, så som lakan å ljus, å korgar å lampor ..

När vi kom hem så satt vi ihop allting, åh va skönt att vi gjorde det, så man inte har ngt att gruva sig över :)


Tack världens bästa Sandra för all hjälp och allt skoj i helgen <3


Nu är det sovtajm :)



Presentation


MIKAELA LINNEA KARLSTRÖM! Följ mina knasiga funderingar och min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards