every second is an opportunity to happiness, grab it, and don´t let it slip away

Alla inlägg under oktober 2013

Av mikaela - 14 oktober 2013 21:09

ofattbart, sorgligt, orättvist .. ja allt!! R.I.P älskade Johannes .. Tänker tillbaka på allt kul vi gjort, alla galna fester, åkturer i din sportbil, där det spelades ociana hela förra sommaren! Förra sommaren var magisk, tänk allt kul vi gjorde, vi som höll ihop dag som natt. Önskar jag hade hunnit göra min goda mat till dig en sista gång, den som du älskade mer än någon annan mat! Du klampade in här å kände dig som hemma, haha .. Tänk när du och Adam kom inrusandes fulla som alikor 9 på morgonen å hoppade på mig å Kristin när vi låg å sov .. Eller när du, jag, Adam, Kristin, Charlie, Sandra å Richard var ute i skogen och plockade svamp.. sånt glömmer man inte i första taget! tänk va lycklig du var den morgonen när du hade köpt din maserati, tänk så många mil du åkt i din bil, det var nog meningen att det var i den som ditt liv skulle ta slut..minns det även som igår när du jag och oskarsson åkte runt i din gröna bmw hela sommaren när ni hade tagit studenten :) det var tider det :) Tack för alla roliga fester, alla filmkvällar, dom långa bilturerna, våra samtal nätterna långa, för att du alltid var så snäll, du var den mest positiva människan på denna jord, man fick alltid en stor varm bamsekram när man träffade dig. Sista gången vi träffades var du sådär glad, sådär positiv och sprallig som du alltid är, det känns fint att minnas dig så. finns inte ord på hur mkt vi kommer sakna dig !! men du kommer alltid finns med oss, vi glömmer dig aldrig.. kram <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


MIKAELA LINNEA KARLSTRÖM! Följ mina knasiga funderingar och min vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards